»Če se ta generacija zbira v spletnih skupnostih Snapchat, Instagram, TikTok, Twitter, Facebook, bodo morali ponudniki in podjetja prilagoditi svojo vsebino komuniciranja in ponudbo omrežjem, ki jih ta generacija spremlja, to pomeni mobilno trženje, družbena omrežja, trženje prek SMS-sporočil, marketing vplivnežev. Ne bodo jih dobili na klasičen način. Ne pozabimo, to je generacija, ki Netflix spremlja prek svojih mobilnih telefonov.«
»Prek našega omrežja namreč preteče 46 odstotkov vsega mobilnega internetnega prometa v Sloveniji.«
»V teh državah je mogoče 'brezplačno komunicirati' tudi s pomočjo mobilnih aplikacij, do katerih se lahko dostopa prek WiFi-omrežja, ki je tudi v tujini na veliko mestih brezplačen.«
»Količine prometa mobilnega omrežja nenehno rastejo, ob tem pa so prometne kapacitete obstoječih mobilnih omrežij omejene.«
»Ponudniki, ki so na razpisu uspeli s svojimi ponudbami, bodo omogočili razvoj lokalnih radijskih omrežij ter naprednih brezžičnih storitev v frekvenčnih pasovih 2300 MHz in 3600 MHz. To bo prispevalo k izboljšanju kakovosti mobilnih komunikacij ter spodbujanju inovacij na področju digitalnih tehnologij.«
»Jaz sem ta postopek, ki se vam dogaja … jaz sem ta vstopnica, ki je še niste plačali.«
»Ah, saj vas pa že pet let spremljam na Instagramu.«
»Sem iz generacije, ki je spremljala Marlenko, pozneje tudi Marijo Lucijo, zdaj pa od daleč opazujem Hano.«
»Današnjo mladino je bistveno težje mobilizirati, kot jo je bilo prej v zgodovini. Ta mlada dama pa jo je spravila na ulice, in to prek telefonov in družbenih omrežij. Pri tej generaciji to ni uspelo nikomur do zdaj.«
»Nikoli nisem hotela biti luksuz, a v ta cenovni razred padeš, če hočeš obstati na trgu. Seveda bi si želela, da moje kose nosijo tudi tisti, ki imajo 800 evrov plače, a to žal ne gre.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju